1 - Kuidas toimub tellimine?

Tellimuse esitamiseks leia omale sobiv toode ja vajuta nuppu “Lisa korvi” ning seejärel sisesta oma tellimusinfo. Kui tellimus on edukalt esitatud tuleb Teile e-kirja teel kinnitus.

2 - Kuidas toimub tasumine?

Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Kauba eest saab tasuda ostukorvis läbi internetipanga, paluda arvet või sularahas kauba üleandmisel.

3 - Kuidas tellitud kauba kätte saab?

Kõikidele Meie e-poest tellitud kaupadele on kohaletoimetamine Eesti Vabariigis TASUTA! Tooted toimetatakse kliendi poolt märgitud aadressile kulleriga. 

4 - Kui pikk on tarnaeg?

LIVINGEST tellib kauba tootjalt lähtuvalt konkreetse kliendi tellimusest, millest tulenevalt võivad toodete tarneajad varieeruda 1 kuni maksimaalselt 4 nädalat.

5 - Kuidas ma saan kauba tagastada?

Vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tähtaeg algab päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Kui ostja lepingust taganeb, tagastame talle tema poolt tasutud summa võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale tagastatud kauba tagasisaamist. Ostja peab müüjalt saadud kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest. Kauba tagastamise soovist palume kirjutada info@livingest.ee.

6 - Kui pikk on toodete garantii?

Vastavalt tarbijakaitseseadusele kehtib www.livingest.ee e-poest ostetud kaupadele tootjagarantii 2 aastat. Toodete kasutamisel peab täpselt järgima paigaldus- ja kasutusjuhendit, sest toodete garantii kehtib vaid materjali- või valmistusvigade korral. Garantii ei kehti, kui toodet on valesti kasutatud või kui ta on kasutamise käigus kulunud.